


Δέσμευση & Αριστεία

Μεγιστοποίηση της Επιχειρηματικής Αξίας
Σας βοηθάμε να μεγιστοποιήσετε την επιχειρηματική αξία της επένδυσής σας και να υπερβείτε τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Μία ομάδα αφοσιωμένων συμβούλων υψηλής εξειδίκευσης βρίσκεται δίπλα σας σε κάθε δυσκολία, βοηθώντας σας να οδηγήσετε την επιχείρησή σας στην αριστεία.
Σας παρέχουμε πλήρεις υπηρεσίες υποστήριξης για κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων της επιχείρησής σας, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης αναγκών επικοινωνίας σε διάφορες γλώσσες. Ενισχύουμε τη δέσμευση των πελατών σας μέσω της χρήσης πολλαπλών καναλιών, αξιοποιώντας την εκτενή εμπειρία που έχουμε αποκτήσει μέσα από τις συνεργασίες μας με πολυεθνικές εταιρείες από ποικίλους κλάδους δραστηριότητας.
Όλα τα δεδομένα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες συλλέγονται μέσω μεθόδων opt-in και αποτελούν δυνητικά ένα σημαντικό εργαλείο, εφόσον μπορούν να μετατραπούν σε γνώση που θα οδηγήσει σε καλύτερη κατανόηση του πελάτη και, τελικά, σε βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα και αξία.
Η χρήση bot ικανών να ανταποκριθούν στιγμιαία σε ανάγκες και αιτήματα που οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απευθύνουν μέσω άμεσων μηνυμάτων αποτελεί μία νέα, εξαιρετικά χρήσιμη δυνατότητα που μπορεί να σας εξασφαλίσει συγκριτικό πλεονέκτημα στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να σας βοηθήσει να αυξήσετε την έκθεση της επιχείρησής σας στο πλέον εξοικειωμένο τεχνολογικά κοινό-στόχος.
Προσφέρετε στους πελάτες σας μία άψογη και διαφοροποιημένη εμπειρία μέσω κάθε πιθανού καναλιού επικοινωνίας (κινητό, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, άμεσα μηνύματα, φωνητική κλήση, SMS, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο, φαξ, κ.λπ.) ανά πάσα στιγμή, χωρίς να χάσετε την επένδυσή σας στα κληροδοτημένα συστήματα που χρησιμοποιείτε. Έχουμε πρόσβαση στην παρούσα, περασμένη, πιθανώς ακόμα και τη μελλοντική θέση των πελατών σας μέσω ενός πλήρως ενοποιημένου Contact Center πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας όπου προβάλλεται συγκεντρωτικά το ιστορικό αλληλεπιδράσεων του κάθε πελάτη.
Αυξήστε τη δυναμικότητα του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών σας προσθέτοντας γλώσσες και τοποθεσίες μέσω της τυποποιημένης, βελτιστοποιημένης προσέγγισης που σας προσφέρουμε και εξασφαλίστε συνεκτικές εμπειρίες για τους πελάτες σας, υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης αλλά και ποιοτικότερες, αποτελεσματικότερες υπηρεσίες. Σας παρέχουμε υποστήριξη σε 16 γλώσσες, ώστε να μπορείτε να επεκτείνετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα οπουδήποτε κι αν το θελήσετε.
Μετατρέψτε τις απλές πληροφορίες σε πραγματική γνώση, εμβαθύνετε τη σχέση με τους πελάτες σας και τοποθετήστε τον κύκλο ζωή των πελατών σας μέσα σε έναν ευρύτερο κύκλο γνώσης. Η εφαρμογή μιας πλήρους και ολοκληρωμένης προσέγγισης είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να φτάσει κανείς σε αυτό το επίπεδο γνώσης, κι εμείς στην Cosmote e-value έχουμε αφιερώσει χρόνια τελειοποιώντας αυτήν ακριβώς την προσέγγιση.
Φροντίστε τους πελάτες σας όπως εμείς φροντίζουμε εσάς! Ένας εξειδικευμένος Υπεύθυνος Διαχείρισης Λογαριασμού (μέσω του οποίου θα διεξάγεται το σύνολο των επικοινωνιών μας), με εκτενή γνώση του τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και βαθιά αίσθηση ευθύνης προς τις ανάγκες της επιχείρησής σας, βρίσκεται πάντα στο πλευρό σας για να σας υποστηρίξει.
Ταιριάξτε τις ανάγκες των πελατών σας με τους καλύτερους πιθανούς πόρους, βελτιστοποιώντας κάθε αλληλεπίδραση.
Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, όπου η κινητικότητα έχει γίνει πράξη, οι πελάτες προσδοκούν άψογη επικοινωνία μέσω διαφορετικών καναλιών από οπουδήποτε και αν βρίσκονται, οποιαδήποτε χρονική στιγμή.
Μέσα σε αυτές τις ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες, οι υπηρεσίες της Cosmote e-Value μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τη διαδρομή των πελατών σας και να ενισχύσετε τη σχέση σας μαζί τους, αξιοποιώντας την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που σας παρέχουμε. Η πρόσκληση σε συνομιλίες μέσω άμεσων μηνυμάτων ή η συνέχιση εκείνων που ξεκινούν οι πελάτες, οι βιντεοκλήσεις, η υπηρεσία click-to-call και η από κοινού περιήγηση είναι μερικές μόνο από τις υπηρεσίες που μπορούμε να ενσωματώσουμε στη στρατηγική εξυπηρέτησης των πελατών σας.
Χαρίστε στους πελάτες σας μία προσωποποιημένη εμπειρία μέσω της χρήσης έξυπνων ζωντανών συνομιλιών και αναβαθμίστε τις αλληλεπιδράσεις σας στα ψηφιακά μέσα και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, παρέχοντας υπηρεσίες πώλησης και υποστήριξης προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών σας.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται πλέον ως ένα κανάλι δέσμευσης του πελάτη στον τομέα των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της εξυπηρέτησης πελατών. Ενισχύστε τη δέσμευση των πελατών σας απαντώντας άμεσα στις ανάγκες τους αλλά και στα σχόλια που αναρτούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την εταιρεία σας ή κάποιο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι βασίζονται πλέον στην αποστολή μηνυμάτων μέσω κινητού ή Messenger και σε εφαρμογές βιντεοκλήσης για την επικοινωνία τους. Ενεργοποιώντας τον ανθρώπινο παράγοντα, οι βιντεοκλήσεις μπορούν να αυξήσουν την εμπιστοσύνη και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών.
Οι υπηρεσίες της Cosmote e-Value βοηθούν τις επιχειρήσεις να εφαρμόσουν τη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών που έχουν χαράξει σε περιπτώσεις όπως οι ακόλουθες: παροχή υπηρεσιών υγείας (ειδικά στην περίπτωση ηλικιωμένων πελατών), εξυπηρέτηση πελατείας υψηλών προδιαγραφών, πωλήσεις (η αλληλεπίδραση δια ζώσης βοηθά το προσωπικό πωλήσεων να επιλέξει τις κατάλληλες προσεγγίσεις και προϊόντα και οδηγεί σε αύξηση των ποσοστών μετατροπής), διαδικασίες ταυτοποίησης (Κnow Υour Customer, για τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες).
Το πακέτο υπηρεσιών μας περιλαμβάνει: