


Εταιρική Ευθύνη
Στρατηγικός στόχος του Ομίλου είναι να αποτελεί έναν σύγχρονο, δυναμικό, πελατοκεντρικό οργανισμό υψηλών επιδόσεων που θα ηγείται των αγορών όπου δραστηριοποιείται. Για την κατάκτηση του συγκεκριμένου στόχου, ο Όμιλος εφαρμόζει ένα πρόγραμμα διαρκούς βελτίωσης που βασίζεται στους ακόλουθους πυλώνες:
• Ενίσχυση της ηγετικής θέσης του Ομίλου στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής
• Δημιουργία άριστης εμπειρίας πελάτη
• Καινοτομία και ανεύρεση νέων πηγών εισόδων
• Εδραίωση της ηγετικής του θέσης στην αγοράς σταθερής και κινητής τηλεφωνίας
• Βελτιστοποίηση λειτουργιών και κόστους
• Αποτελεσματική διαχείριση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού
Ταυτόχρονα, ο Όμιλος επιδιώκει να ενισχύει με κάθε του ενέργεια τη βιώσιμη επιχειρηματικότητα, συμβάλλοντας, με αυτόν τον τρόπο, στην στήριξη της κοινωνίας αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος. Η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της συνολικής επιχειρηματικής στρατηγικής του Ομίλου, ενώ οι αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης είναι ενσωματωμένες στη λειτουργία του.
Άτομα
Κοινωνία
Περιβάλλον