July 3, 2014

ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΕΔΗΕΕ Α.Ε. (Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας)

Στις 3 Ιουλίου 2014, λόγω της απεργίας των εργαζόμενων στη ΔΕΗ Α.Ε., η ΔΕΔΗΕΕ Α.Ε., ως ο αρμόδιος διαχειριστής του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας και με στόχο την παροχή άριστης και άμεσης πληροφόρησης στους καταναλωτές, ανέθεσε στην e-value τη λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης και ενημέρωσης πελατών 210 6241860. Η γραμμή λειτούργησε 24 ώρες την ημέρα καθόλη της διάρκεια της απεργίας.