October 11, 2013

Η e-value αναλαμβάνει την τηλεφωνική υποστήριξη πελατών της Εταιρείας Προμήθειας Αερίου Αττικής Α.Ε. (EΠΑ)

Η e-value συνεχίζοντας την δυναμική της ανάπτυξη ξεκίνησε μία ακόμη σημαντική συνεργασία με την Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής ΑΕ (ΕΠΑ Αττικής), αναλαμβάνοντας μετά από ανοιχτό διαγωνισμό τη διαχείριση της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης καταναλωτών 1133.

Η Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής Α.Ε. ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2001 και είναι ο αποκλειστικός διανομέας του φυσικού αερίου για οικιακή και επαγγελματική χρήση στην γεωγραφική περιοχή της Αττικής.

Η επιλογή της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής Α.Ε. να εμπιστευτεί την e-value αποτελεί ακόμη μία αναγνώριση της μακρόχρονης επιτυχημένης πορείας της στην αγορά. Η e-value θα ανταποκριθεί και στο νέο αυτό έργο με τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό που την διακρίνει, στοχεύοντας να συνδράμει ουσιαστικά στην κάλυψη αναγκών σωστής και υπεύθυνης ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των καταναλωτών της ΕΠΑ.

H εταιρία e-value, μέλος του Ομίλου Εταιριών COSMOTE, δραστηριοποιείται από το Σεπτέμβριο του 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center. Η εταιρεία διαθέτει εγκαταστάσεις στην Αθήνα (‘Άγιο Στέφανο και Νέα Ιωνία) και στην Ξάνθη, συνολικής έκτασης περίπου 10.000 τμ. Με προσωπικό που αριθμεί τους 2.100 εξειδικευμένους agents, λειτουργώντας απρόσκοπτα σε 24ώρη βάση 365 μέρες το χρόνο, εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, η e-value προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών Contact Center ( Ανάπτυξη πωλήσεων, Εξυπηρέτηση πελατών, Είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών, Διατήρηση & Ανάπτυξη πελατολογίου) απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της.